Історичний крок: київські тролейбуси автономно обійшли ярмарок, відімкнувши штанги

Проїзд у Києві

Тролейбуси Києва можуть від’єднуватися від контактної мережі на радіальних розв’язках, що відкриває нові можливості для міського транспорту.

Автономний режим тролейбусів у Києві: нові можливості та виклики

У Києві вперше було системно застосовано нову функцію тролейбусів – автономний режим руху. Це стало необхідністю через проведення ярмарку на маршруті тролейбуса №37А (проспект Червоної Калини). Проте насправді, можливість руху без підключення до контактної мережі існує у більшості тролейбусів столиці.

Про впровадження сучасної можливості тролейбусів – автономного руху без контакту з електромережею – повідомили у ГО “Пасажири Києва” та на київських Facebook-пабліках, що присвячені міському транспорту. Фахівці підтверджують, що подібна практика вже існувала в інших українських містах, і нарешті Київ приєднався до них. Зазначається, що це сприятиме більш ефективному використанню наявних технічних можливостей КП “Київпастранс”. Потреба у використанні автономного режиму виникла через проведення сільськогосподарського ярмарку на проспекті Червоної Калини (колишній Маяковського) на Троєщині у Києві. Маршрут тролейбуса довелося скоротити на добу через зайнятість дороги.

Фахівці ГО “Пасажири Києва” показали, як транспортні засоби виходять на кільцеву розв’язку, від’єднюються від контактної мережі та завершують маневр, щоб забрати пасажирів на зупинці.

У “Пасажири Києва” додали, що ця подія відбулася завдяки т.в.о. директора Київпастрансу Євгену Пушкову, керівництву Куренівського тролейбусного депо, Службі руху і, звичайно, водіям.

Третій тендер на тролейбуси з ЄС та зміни у вікових обмеженнях для водіїв

У Києві третій раз намагаються закупити тролейбуси за кошти ЄС і планують залучати водіїв віком з 18 років. Інформатор раніше повідомляв про третій тендер на придбання тролейбусів за гроші Європейського інвестиційного банку. Компанії мають змогу подати заявки до 31 липня 2024 року. Перший тендер, оголошений у листопаді 2022 року, не мав успіху, а наступний було нещодавно скасовано. Про це повідомляє сайт Alltransua 11 червня 2024 року з посиланням на новий конкурс.

Також було зазначено, що у Києві ведеться обговорення можливості залучення до професії водіїв громадського транспорту осіб віком з 18 років. Проблема актуальна для столиці та інших міст, оскільки через мобілізацію та неадекватне бронювання водіїв відчувається серйозний дефіцит керівників автобусів і тролейбусів. Зараз водіями можуть стати лише особи з 21 року.

Раніше ми публіковали, що Обуховський картонно-паперовий комбінат, яке є ключовим підприємством для Обухівської громади, може стати змушеним припинити свою діяльність у випадку загальної мобілізації чоловіків-працівників, яких не можливо замінити жінками. 

Please Post Your Comments & Reviews

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *