В червні 2024 року в київському метро сталося три випадки падіння пасажирів на колії, один з яких закінчився смертю. Це викликало значне занепокоєння серед мешканців міста, які зареєстрували петицію на сайті Київради з проханням встановити захисні екрани на станціях метро. Попри те, що такі екрани найближчим часом не планують встановлювати, влада обіцяє вжити заходів для запобігання подібним інцидентам.
У червні 2024 року у київському метро на колії впали три пасажири
Кияни, стурбовані збільшенням випадків падіння пасажирів на колії, зареєстрували петицію на сайті Київради з проханням встановити захисні екрани на всіх станціях метро. В петиції зазначено, що випадки падіння почастішали через важкий психологічний стан громадян, викликаний війною, що іноді призводить до суїцидальних намірів. Захисні екрани могли б стати важливим бар’єром, що запобігає трагічним випадкам.
Заходи для запобігання інцидентам
У зв’язку з почастішанням випадків падіння пасажирів на колії, у київському метро планують вжити додаткових заходів безпеки. Заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Кульбако повідомив, що на метрополітені посилять інформування пасажирів щодо правил поведінки на платформах. Планується створення додаткових попереджувальних знаків на підлозі платформ, які будуть розміщені перед обмежувальною лінією, щоб нагадувати пасажирам про необхідність бути обережними під час очікування поїзда.
Крім того, буде посилено візуальний контроль за станом пасажирів на контрольно-пропускних пунктах станцій. Ці заходи покликані підвищити рівень безпеки та знизити ризик падіння на колії.
Кульбако також зазначив, що “Київський метрополітен” опрацьовує можливість встановлення захисних екранів на платформах, враховуючи пасажиропотоки та архітектурно-планувальні характеристики станцій. Проте, наразі встановлення захисних екранів не планується в найближчому майбутньому через складнощі з реалізацією цього проекту.
Проблеми з персоналом у київському метро
Крім того, раніше повідомлялося, що в Києві планують збільшити інтервал руху поїздів у підземці через мобілізацію. Недостатня кількість машиністів електропоїздів, токарів, слюсарів і електромеханіків призвела до необхідності перегляду графіку руху поїздів. Це рішення також пов’язане з потребою забезпечити безпеку та ефективність роботи метрополітену в умовах зменшеної кількості персоналу.
Попри занепокоєння громадськості та заклики до встановлення захисних екранів, київська влада наразі зосереджується на інших заходах безпеки. Важливо зазначити, що забезпечення безпеки пасажирів у київському метро залишається пріоритетом для місцевої влади. Подальший розвиток ситуації залежатиме від результатів впроваджених заходів та можливої адаптації до нових викликів, зокрема пов’язаних з мобілізацією та зміною кількості персоналу.
Раніше ми рисали, що керівництво Київського метрополітену, незважаючи на оголошений конкурс для жінок на посаду машиністок, відмовляє жінкам працювати в цій ролі.