Проєкт S.T.A.L.K.E.R. 2 став справжньою сенсацією у світі відеоігор, досягнувши прибутковості лише за перші півтори доби після випуску. Високий попит підтвердив статус гри як однієї з найбільш очікуваних у галузі, а продажі перевищили навіть найсміливіші прогнози. За першу добу було реалізовано понад мільйон копій, що свідчить про неабиякий інтерес з боку геймерів у всьому світі.
За словами власника GSC Game World Максима Кріппи, успіх гри став можливим завдяки ретельному збереженню культової атмосфери серії, доповненій сучасними технологічними рішеннями. «Ми прагнули не просто оновити класичний S.T.A.L.K.E.R., а зробити його ще більш захопливим, інтерактивним та візуально досконалим», – зазначив Кріппа у коментарі для Forbes Ukraine.
Розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 була складним випробуванням для студії, особливо після того, як GSC Game World перейшла під керівництво Максима Кріппи у 2020 році. Попри виклики, компанія значно розширила команду та інвестувала у передові технології, що дозволило створити проєкт світового рівня. Наразі в GSC Game World працює 470 спеціалістів, з яких 270 – в Україні. Завдяки інноваційним рішенням у сфері графіки, фізики та штучного інтелекту гра отримала високі оцінки від критиків і гравців.

S.T.A.L.K.E.R. 2 швидко завоювала популярність не лише серед геймерів, а й серед стрімерів. За перший місяць після виходу контент, пов’язаний із грою, зібрав понад 20 мільйонів годин переглядів на Twitch, що свідчить про величезний інтерес аудиторії.
Бізнесмен Максим Кріппа підкреслив, що цей успіх є результатом згуртованої роботи команди. «Це не просто успіх для нашої компанії – це важливий крок для всього українського геймдеву», – зазначив він.
Завдяки феноменальному старту S.T.A.L.K.E.R. 2 не лише зміцнила позиції GSC Game World у світовій індустрії відеоігор, а й відкрила нові можливості для українських розробників, довівши, що вони здатні створювати високоякісні, конкурентоспроможні продукти, які привертають увагу мільйонів геймерів у всьому світі.