Штрафи за шум від генераторів — Держспоживслужба проводить перевірки в Києві

Держспоживслужба проводить моніторинг бізнесу у Києві

У Києві зареєстровано значну кількість скарг від мешканців через високий рівень шуму від роботи генераторів. Для розв’язання проблеми було створено 10 мобільних груп, які щоденно здійснюють обходи у всіх районах міста і контролюють діяльність підприємців. Попри те, що в Україні діє мораторій на планові перевірки, у Києві їх відновили під назвою моніторингу за дорученням Держспоживслужби. Цю інформацію опублікував Мінфін.

Моніторинг і консультації замість класичних перевірок: що змінилося для підприємців у Києві

За словами начальника Головного управління Держспоживслужби в Києві Олега Рубана, в Україні діє мораторій на планові перевірки, але у Києві їх відновили не як класичні перевірки, а як моніторинг і консультації для підприємців. Рішення про це було прийнято на засіданні техногенної екологічної комісії з надзвичайних ситуацій через збільшення захворюваності серед мешканців міста.

У зв’язку з цим у Києві створено 10 мобільних груп, які щоденно здійснюють обходи у всіх районах міста. Контролери перевіряють якість продуктів у магазинах і ресторанах, а також дотримання норм, зокрема, щодо роботи генераторів, про що надходить багато скарг від мешканців.

Рубан підкреслив, що інспектори намагаються йти назустріч бізнесу, пропонуючи усунення порушень, наприклад, встановлення шумоізоляції для генераторів або їх переміщення до спеціально обладнаних місць.

Штрафи за порушення у роздрібній торгівлі: коли можуть застосувати найвищі санкції

Рубан зазначив, що в секторі роздрібної торгівлі контролери за умови виявлення порушень обмежуються або попередженнями, або мінімальними штрафами, які можуть становити від 30 до 300 тисяч гривень, залежно від серйозності порушення. Проте він підкреслив, що це правило не стосується випадків, коли порушення може загрожувати життю або здоров’ю людей, оскільки в таких ситуаціях неможливі компроміси.

Окрім цього, Держспоживслужба активно перевіряє скарги споживачів, які найчастіше стосуються роботи роздрібних магазинів — до 10 скарг на день. Також є значна кількість скарг на громадське харчування.

Рубан також зазначив, що у сфері громадського харчування відбувається велика ротація персоналу, що призводить до збільшення випадків фальсифікації медичних книжок і поширення інфекційних захворювань серед працівників. Також він відзначив велику кількість випадків неправильного зберігання продуктів, що призводить до збільшення кількості отруєнь ресторанною їжею.

За даними Ольги Насонової, яка керує аналітичним центром “Ресторани України”, у зв’язку зі стабілізаційними та аварійними відключеннями електроенергії у Києві збільшується кількість відвідувачів кафе і ресторанів, а також зростає популярність самовивозу їжі.

Please Post Your Comments & Reviews

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *